Saturday, November 14, 2009

"Seindah Butterfly" Giveaway Kategori B

SEINDAH BUTTERFLY GIVEAWAY KATEGORY B

Satu lagiks kontest yang best yang patut u all join.. mcm yg aku sllu ckp..x rugi join kontest yang involve anak2 kita ni..besides leh share gmbo comel anak2 dgn kwn2..kita si ibu ni pun leh buat kawan. tul tak tuan rumah? http://seindahbutterfly.blogspot.com/



Untuk kontest ni..aku involvekn dua2 anak teruna aku ni..(dara belum ada lagi ni..kene usaha next time).





Mcm biasa..kene dahulukan si abang..

Nama : Muhammad Zawawi Bin Muhammad Nizam

Tarikh Lahir : 26 September 2007

umur : 2 tahun 1 bulan


Sbnrnyer..byk sgt gmbo wiwi yang comel..naik pening kepala nk pilih yang mana ptt join kontest. Gambo ni ayahnya yang amik..cap yang dia pki tu..cap ayah dia. Wiwi ni boleh leh dikatakan "anak ayah"...manja dgn ayah..tapi bila xde ayah..ibu pun boleh..hehe tapi tak manja 100% la..sb dimana ada ibu..disitu ada adik Mirza.. x dpt la nk menyelit. Umur dh 2 tahun tapi masih tak klear bercakap.. yang dia tahu..AYAH. Ibu dia pgl ayah..atok pun ayah..tapi adik dia pnyer nama pndi plak dia pgl "mija"


then..cite pasal si adik pulak


nama : Muhammad Mirza Bin Muhammad Nizam

Tarikh Lahir : 27 May 2009
Umur : 5 bulan


Adik mirza pun leh tahan byk jugak gmbonyer..buat ibu pening seketika.pilih pnyer pilih..(ms aku tgh ngadap komp. la)..adik pun buat pose mcm kat gmbo ni..cpt2 la aku amik..then paste utk kontest ni.. sb aku rasa pose dia yg tangkap lentok ni..tersangatttlaaa kiut.. lum penah ada kat koleksi gmbo dia sblum ni..



Ok skrg kiter bercerita pulak ttg hadiah utk kontest ni (harap u all interested la..spt mana ter"interested"nyer aku..). hdiahnyer disponser oleh.. http://tokeybaju.blogspot.com/ lps aku view blog ni.. aku teruja skjp.


giler lah..handmade t-shirt design tuh..!! rasa nk order utk aku sefamily jer.. kalau menanglah kontest ni.. aku nk t-shirt utk kitorg semua siap ada nama kitorg,semua t-shirt merah..sb kitorang mmg suke merah..(hehe berangan jap). tp mcm teringin jugak nk buat utk aku n hubby sempena ulangtahun kitorg 22 dec nnti. rasa mcm nk tulis "i'm the bos" untuk suami dan "well..i'm the big bos" utk aku..hehe... (berangan lagiks)


Seronok tgk ader sefamily tu pki baju elmo' then ada jugak t-shirt anak tulis my daddy and mummy siap arrow lagiks.. funny and cute.

ni satu lagiks yg aku suker..(sukar nk luahkn dgn kate2..tnjk gmbo lah sng) agaknyer dlm famili ada 7 org..semua ada shirt sndri..gempaks & happening kalu kuar tnjuk kt public..gernti rmi yang leh kenal..u all ni sefamili..sukenyer aku!

CUTE GILER!!!

No comments:

Post a Comment