Thursday, November 5, 2009

akhirnya kawen jugak abang aku...

ape kaitan cite anak-anak aku dgn abang aku..(pak long laa anak2 aku "panggil")? banyak kaitannya. abang aku ni lah yang selalu tolong jaga anak2 aku bila aku g keje. dia pun keje,tapi waktu dia tak keje atau balik keje lebih awal dari aku..dia akn main2 dgn anak2 aku.



01/11/2009..majlis resepsi di rumah pihak perempuan(k. ida..kakak ipar aku). meriah dan sangat hapenning. anak2 aku sure tk phm ape yg berlaku..tgk ibu ayah diorag hepi semacam..siap amik gmbo lagiks..tgk lah muka aku yg paling happening skali kat depan tu.
mana anak-anak aku? itu lh dia..aku pnyer hepi giler,smpi lupa daratan. anak-anak dilupekan..takdelah..zawawi mcm biasa..ke hulu ke hilir ikut ayah dia (maklumlah anak ayah), mirza pulak..tunjuk muka cute dia kat merata majlis..duk ikut je nenek dia. suke lah u org cakap dia cute..(iyelah..tgk lag mak dia cute tahap ape..)


hari tu..aku jumpe kawan2 abg..(kira kwn2 aku jugaklah..sb kitorg dulu satu sekolah...)semua tak percaya aku dah anak dua...agaknya diorg tgk aku cute lagi sm mcm waktu sekolah dulu..hehe.bila dikenang2 seronok jugak bila ramai kwn ni..boleh kongsi waktu gembira bersama2..terutama waktu kawen mcm ni..

anyway..nak citer psl anak2..takde yang hapennig sgt ms majlis tu (cuma ibu dia je yg terover).tapi yg penting..anak2 aku tak buat hal..masing2 steady je..maklumlah hari tu rmi awek..kene control hensem..hehe..





so abangku...selamat pengantin baru ye...and to k. ida..selamat datang ke keluarga hapenning kami..cecepat dapat baby ye







No comments:

Post a Comment