Sunday, November 22, 2009

Anakku Ceria Give-away contest



ADIK MIRZA YANG TERSANGATLAH CERINYERRR...

Inilah contest pertama yg aku involve kn anak kedua aku ni..Muhammad MIrza. selalu kalu ada kontest mmg aku ltk si abang je..maklumlah dah senior..mcm2 gaya ada. tapi Untuk kontest anakku ceria give-away dari tuan rumah http://mystory-noriza.blogspot.com, si abang dah tak lulus kategori umur..


details si adik:
Nama : Muhammad Mirza Bin Muhammad Nizam
Tarikh lahir : 27 Mei 2009
Umur : 5 Bulan

gmbo ni aku amik masa kat kampung suami..kat muar. adik hepi sgt agaknyer dpt jumpe atok..hehe.agak je lah.. tapi anak aku yang sorang ni mmg kuat sengeh..


P/S : Harap leh menang kontest ni..huhu. biar ibunyer pulak ceria..kuang3x




cerinyer adik mirza dgn CD birunyer masa ni adik mirza hepi sgt sb berjaya


menyarap..

No comments:

Post a Comment