Monday, November 23, 2009

Segala yang Indah ada di Butik eDast...




SENYUMAN TUNJUK GIGI BERSAMA PEACE!



Apasal la tiba2 ada muka mak budak pulak ni..??? hehehe..slu aku buat entry untuk anak2 aku..skrg..giliran aku pulak...huhu..

Heloww kawan-kawan..gambo aku yang over excited ni..aku pertaruhkan untuk kontest dari blog tuan rumah..Puan eda.. http://edast-onlineboutique.blogspot.com Aku rasa sesuainyer tajuk kontest ni.."senyuman + peace terindah" agaknyer terperasan kot aku ni.. huda..huda..taubatlah..


gambo ni diambil masa majlis kawen abg aku baru2 ni..rumah pihak perempuan. semalamnya adalah majlis peernikahan..di Masjid al Muhajirin-masai,johor. Ms majlis tu,aku pki selendang corak curve biru-hitam-putih dari butik edast ni. gmbonyer takde sb aku sibuk "menenagkn" anak2 aku sb aku xnk diorg bising ms imam tgh berakad dgn abg aku..nk kawen tu..nnti hilang kosentrasi abg aku.

actually..aku x pndi pki selendang..smpailah aku mnjengah2 ke blog edast ni..aku study muka pn eda ni elok2..cara dia pki selendang..then aku pn try 1 selendang dari butik dia..corak ok..kombinasi 3 warna..aku leh pki dgn mcm2 baju..especially sut dgn warna jeans..leh pki ms g ofis..

byk jugak pilihan selendang..naik rambang mata..aku just pilih selendang yg warnenyer sut dgn baju2 aku nk g opis dgn jln2.

lagi yg best psl butik edast ni..service dia..off course.fast response, quick delivery. hari ni aku view blog edast (ada lah dalam setengah hari jugak nk view sb mata dh rambang sgt) then place order,esok aku dpt cnfirmation of order dr edast, buat payment..then tomorrownyer post..aku received..dan seterusnyer aku leh bergaya kat ofis..member jeles..very simple (a'ah..very simple nak buat org jeles..huhu)

so..kwn2 jom tengok-tengok ape lagi yang best kat butik edast ni.. manalah tau korang pun leh hensem mcm aku (1 lagi statement bermutu tahap perasan dari aku)..

p/s: undilah aku menang kontest ni..hehe. (dgn rasa rendah diri..kuang3x)




mcm ni lah kdn anak2 aku ms majlis akad nikah tu..
nk amik gmbo aku pn ssh..tu nmpk lutut jer
Zawawi tgh buat sign "peace" tu..tapi terkeluar 3 jari pulak..mmm..boleh la..

satu lagi gmbr yg sipi2 nk nmpk muka aku..ape lah nasib.. nmpk muka adik mirza yg comel pn ok lah..sg itu mmg target husband aku..nk amik gmbo anak2 jer..ibunyer dh byk gmbo..dlm ic pn dah ada.cit!!

No comments:

Post a Comment